Sunday 25 December 2011

PERSEBAYA MAHU MENANG 3 - 0

Divaldo Alves
Kredit : Zae Photo


Dalam laman berita Indonesia hari ini, Jurulatih Persebaya Divaldo Alves optimis anak buahnya mampu menewaskan Kelantan 3 - 0 atau 4 - 1 dalam perlawanan timbal balik Persebaya vs Kelantan pada 28 Disember ini di Stadium Gelora 10 November Persebaya, Indonesia.

Dalam aksi pertama 23 Disember lalu, Persebaya sekadar seri 1 - 1 dengan Kelantan walaupun pasukan The Red Warriors bermain dengan 9 orang selepas Azizi Matt Rose dan Nik Shahrul Azim di layangkan kad merah kerana mengasari lawan masing masing.Gol Kelantan dan Persebaya masing masing di jaringkan oleh Indra putra Mahyuddin dan Andik Vermansyah.

Persebaya vs Kelantan akan disiarkan secara langsung di MNC TV INDONESIA, Astro Arena 801 dan Astro Bintang 141 pada 28 Disember 2011 pada Jam 8 malam waktu Indonesia dan 9 malam waktu Malaysia.

Perlawanan ini akan dihadiri oleh Menteri Belia dan Sukan Malaysia YB Dato' Sri Ahmad Shabery Cheek, Presiden Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) Tan Sri Datuk Seri Panglima Haji Annuar Musa, serta CEO MSL Stuart Ramalingan.

2 comments:

Fakhruddin said...

InsyaAllah...
kemenangan pasti milik kita!
GOMO KELATE GOMO!

Post Terbaru:
Kisah di Pantai Cahaya Bulan...

Dian said...

AYOO!! PERSEBAYA'KU PASTI MENANG :D
ANDIK "MESSI" VERMANSAH MUDAH-MUDAHAN MENCETAK GOL LAGI :D

#BONEK INDONESIA

Post a Comment