Tuesday 20 December 2011

MILO INTIP KEKUATAN KELANTAN

Milomir Seslija


Perlawanan Piala Permai diantara Kelantan dan Kelab Persebaya bakal digunakan sepenuhnya oleh Arema Indonesia untuk mengetahui sejauh mana kekuatan dan kelemahan pasukan The Red Warriors itu.

Arema Indonesia adalah pasukan yang diundi bersama Kelantan dalam Kumpulan H Piala AFC dan akan membuka tirai pada Mac 2012 nanti.Selain Kelantan dan Arema Indonesia, dua lagi pasukan dalam kumpulan H ialah pasukan dari Myanmar iaitu Ayeyawady United dan Navibank Saigon dari Vietnam.

Namun Jurulatih Arema Indonesia Milomir Seslija menganggap Kelantan adalah cabaran terkuat dalam Kumpulan H berbanding dua pasukan lain."Kami tidak tahu kekuatan pasukan Kelantan buat masa sekarang dan sudah tentu pasukan Kelantan lebih kuat berbanding era sebelum ini dan ditambah pula dengan penyokong fanatik Kelantan yang boleh memberi tekanan buat barisan  pemain Arema Indonesia" katanya dalam laman berita Wearemania.net.

Pegawai Media Arema Indonesia, Noor Ramadhan pula menegaskan "Kita akan cuba mencari informasi sebanyak mungkin tentang pasukan Kelantan ketika Kelantan bertandang ke Indonesia 28 Disember 2011 nanti ketika perlawanan Piala Permai bertemu Persebaya 1927.

0 comments:

Post a Comment